bizde süt alerjisiyz doktorumuza sormadım ve doktorumuzda yapmayalım demedi. Sormama sebebim de kafa karışıklığı yaşamamaktı çünkü doktoruma güveniyorum. Yaptırdık 2-3 gün halsizlik oldu ama onun dışında hiçbir sıkıntı yasamadık. Ama doktorlar da bu konuda 2 ye ayrılmıs durumda diye biliyorum😊