Snmtt teşekkürler 🙏🏼
Valla bizim oğlan da çok huysuz bi çocuk sakinleşmek gibi bi özelliği yok nasıl baş ederim bilmiyorum 🤦🏻♀️
Siz nasıl yaptınız eğitimi gece emmek istediğinde nasıl yol aldınoz çünkü emmezse çığlık kıyamet 😕
Bizim uyku şekli şöyle, 7de uyanırsa 9da uyutuyorum. 6da uyamırsa 8.5a kadar tutmaya çalışıyorum ki 9daki düzenine yakın olsun.. 1 saat şöyle böyle uykuda tutmaya çalışıyorum aralarda uyanıyo destekleyince tekrar dalabiliyo ama 1 saati doldurduktan sonra zorlamıyorum kaldırıyorum.
Aradan yine 2.5 saat geçiyo ikinci uyku. Saat 4 gibi son gündüz uykuyu uyutuyorum ama onu 1 saat olması için zorlamıyorum yarım saat 40 dkk sonra uyanınca alıyorum 8-8.5 gibi akşam ıykusuna geçiyoruz.. Bu şekilde.
Her zaman harfiyen uymuyo tabi ki ama aşağı yukarı böyle.. 😅