Ogulcan Esra_esra canım biz agulin kullanıyoruz sabah öğlen akşam 3 kere çok şükür bizim gaz sorunumuz bitti gülücük atarken bile gaz çıkartıyor bizim ki 😁
acimavi Esma9442 sabah saat 10, akşamüstü 4, gece 10 da, yani günde 3 kere aynı saatlerde 10 ar damla verdim ben
Kara07 Relactaz ve nbl drop probiyotik kullanıyoruz tavsiye ederim gaz ile beraber gelen kusmayı da önlüyor
Hatce1344zm Esra_esra biogaia gaz ilacı ac karnına 5 damla damlat rahatlarsın ben 1 ay boyunda gazdan sabah aksam belli değildi benimde oğlum gazlı bebek 2 aylığız çok rahatladım