MehmetAras muhtemelen bebeğiniz uykusuz 😊 benim oğlum da öyle yapıyordu özellikle 1-1,5 yaş arası gece 3-4 gibi uyanıp sanki sabah olmuş gibi oturma odasına gidip oyuncaklarıyla oynamak istiyordu 🤦🏻♀️ Oynadığımız geceler de çok oldu uyutamıyorduk genel olarak da doğduğundan beri aşırı uyku sorunu olan bir bebek şuan 25 aylık uykusu eskiye nazaran daha iyi ama geceleri evi karanlık yapıyoruz uyansa bile asla ışık açmıyoruz o dönem holün ışığı yanık duruyordu belki de uykusunun açılmasına sebep olmuştur