Mom076 o zaman polikistik over olabilir. Doktora gittiğinizde alttan muayene yapıcaklar. Öncesinde kan alıp hormonlarınıza bakıcaklar. Ultrasonla muayenede tanı koyuluyo genelde. Adetleriniz ağrılı geçer mi? Hep düzensiz olup ileri ileri gider mi?
Bunları soruyorum çünkü bana da polikistik over sendromu tanısı koyulmuştu. Benim adet ağrılarım çokk feci oluyodu, her adetimde hastanelik olurdum. Ve hiç günü gününe adet olduğumu bilmem. 45 50 gün geçerdi her adetimin üstünden. Bazı durumlarda hamile kalmaya engel olabiliyor ama çoğu kişiden duyduğum ve kendimde olanı söylüyorum hiiiç beklemediğiniz bi anda bi bakmışsınız hamilesinizz🤩