Kiask Napcagimi sasirdim hic birini icmek. Istmiyor sizce baska.hangsini denim.hepsinin tadi ayni degilmi ya
Nassly Kiask similac kullanıyoruz. Kokusuz. Gaz ve sancı yapmıyor. Anne sütüne yakın diye eczacı arkadasım önermişti
BerrinMercan Hepsinin taşımayın değil Aptamil sma ve hipp kullandım benimki hepsini içiyor ama hipp ve sma tatlı hatta sma daha tatlı aptamil tatsız
Asminim Canım bazen içmeyen bebek içmiyor, benim oğlumun kilosu düşüktü doktor raporlu olarak ne mamalar yazdı her yolu denedim ağzına sürmedi, kızım ama çok şükür hangi mamayı kullansam severek iciyor