yamacalimoms anne sütü alıyorsa gayet normal benim kızım bazen 1 hafta yapmıyor doktoruna sormuştum ben anne sütü alan bebekler bazen 10-15 gün bile kaka yapmaya biliyormuş kıvamı katı olmadığı sürece bir problem yok ve anne sütü alan bebekler kabız olmuyormuş.