Açlık otu yani sinameki bağırsakları çalıştırarak zayıflamaya yardımcı oluyor. Kullanmadım fakat aktar işlettiğim bir dönem oldu çok satardık. Emziriyorsanız kullanmayın derim. Birde bu tarz bağırsak çalıştıran otlar uzun süreli kullanımda bağırsak tembelliğine neden oluyor. Bunlar yerine spor yaparak, kalori aralığıyla, sağlıklı beslenerek kilo vermeniz daha sağlıklı ve kalıcı bir kilo kaybı sağlar.