Benimde ilk bebeğim 1 aylıktı tıkandı burnu damla ile açıyorum rahatlamadı. Youtube de osman gönülal var dr onun tekniğine başvurdum en son ama zor oluyordu ve içim gidiyordu. Sonrs hırıltısı vardı acile gittik. Burnunu açtılar , poşet serumdan şırıngaya 4 ml çekti. Koluna yatırdı bebeğimi 1 ml bir burnuna sıktı kaldırdı, 1 ml diğer burnuna sıktı kaldırdı o serumu yutturdu ona. 1 ml diğeri 1 ml diğeri derken 4 ml i bitirdi bu şekilde aç dedi sonra aspiratörle çek dedi. Neler geldi burnundan yavrum meğer tıkanıklıktan uyuyamıyordu. Şimdi her gün 3 kez yapıyorum en az. Hırıltı içinde bitki özlü ilaç olmayan bir şurup verdi sağlık ocağı doktoru 3 günde kesti tamamen