minicikellersss merhabalar, çocuk doktorları, uyku uzmanları “geç yatırırsam daha geç kalkar” mantığının bebeklerde işlemediğini, böyle olmadığını söyler hep. Zaten bebek kendine bir uyku düzeni oturtmuş her sabah aynı saatte kalkıyor, bizim için de çok zor biliyorum, sizi de çok iyi anlıyorum ama geç uyanması için geç yatırmaya çalışmayın bebeğinizi. Bebekler in en faydalı ve beyin ve nörolojik gelişimi için en önemli uyku saati akiam 8-11 arası. Aslında biz yetişkinlerin bile o saat aralığında uyuması lazım, öyle önemli..
Biz 8- 8.30 gibi uyutuyoruz, en geç 9 oluyor. Sabahları 7 de uyanıyor. Gerçi böyle dediğime bakmayın, sanmayın ki çok güzel gece uykusu uyuyor, 62726261 kere kalkıyor. Ama ayılmıyor, uyanmıyor, ağlıyor ama hemen uykuya geri döndürebiliyoruz. Neden böyle oldu bilmiyorum, bu ara iyice fazlalaştı ve eşimle ben artık kafayı yemek üzereyiz. Hayır destekle de uyumuyor, memede uyumuyor,kucakta veya ayakta sallanmıyor, kendi odasında kendi yatağında uyuyor, neden böyle çözemedik. Doktorumuza danışacağım artık.