Xyz1234 Bebegimveben12 ağlamayın geçer elbet sabredin bir de çocuğu olmayanları düşünün o zaman şükrediyor her sıkıntısına insan
Bebegimveben12 Xyz1234 evet canım orası öyle sağlıklı şükürler olsun bebeğim illa bende ölmeden uyurum heralde
MasalsMommy Bebegimveben12 Sizin sebebiniz var da burdasınız, ben kızımı unuttuğum halde hala buralarda sürtüyorum🤦🏼♀️ Kovsanıza beni ya gidip uyurum belki😂
Ilbilge MiracAlpinveUmutunAnnesi ay Allahım şaka gibi ben diyordum kendime sabret büyüyünce geçer ama o zamanda geçmicek galiba