Merhaba güzel anneler size birşey sormak istiyorum 11bucuk aylık bır kızım var dogdundan bugune sureklo aglayan bir bebekti güldüğü anları sayılıdır bebekken gaz sancısımı ksrın agrısımı derkennn bunu sureklı tekrarladığı içib alışkanlık haline getirdiğini dğüşünmeye başladım yoksa bir bebek sureklı neden aglarkii gunduz uykularını cok ısukur guzel uyuyor hıcbor sorun yokk gece uyku saatini anca olusturabıldım bu ara cok sukur erkenden uyuyor bundadan hıcbır sıkıntı yokk ancakk gece sureklı aglıyorr uyurken saat bası br aglıyor ıı aglıyor ucuncufe vok kotu alıyorkı ancak kaldırıp sakınslestrmemle susuyor dogdugundn beri buşekilre erken uyusa ble sureklo agladıgı ıcnn ben hc dnlenemıorum gun ıcıneede sureklı aglıor herseye acaba bır derdımı var cok uzulıyorum sureklo herseye aglamasndan cok yoruldum bende normal ınsanlsr gbo buyuöme atagına dıs donemıne hep bunlara yorduöö amaa dıgdugundan buyana sureklo herseye agladı ıcın cok yıprandımm sızce ne yapmam gerekıyor nederrı olablr benm yavrumun