Poyrazefem07 bizde de vardı hem de 3 aylıkken ancak ben bunu 5. ayda farkettim aklıma bilr gelmedi. bezinde ki lekelenme meğer kristallermiş yani bevek kum döküyor demekmiş. Direkt böbrek ultrasonu çekti doktorumuz ve doktor değiştirmiştik yeni doktorumuzda öğrendik bol bol su içmeli demişti. ama suyu sevmiyordu anne sütü aldığı için col zorlanmıştım su içirirken 350ml en az içmeliydi biz 150 yi ancak içiriyorduk neysr direkt sünnet olduk doktor acilen sünnet olmalı demişti iyiki de olmuşuz sünney olduğu ilk gün içi yanmış gibi 2 biberon su içti o gün bugündür su kuşu oldu. Kumlar tabiki döküldü gitti. Uzun oldu biraz ama dikkat ev ishal olmasın bebişin sıvı kaybı iyi değil hemen doktoruna danış sık sıj ishali olursa biz bi gece o durumdan hastanedr yatmıştık sıvı alımı öyle önemli ki. Korkma geçer inşallah Rabbim şifa versin. Bol bol su içir ayaklarını üşütmesin kuzucuk.