Kızlar gebeliğin son döneminde ve Doğumdan sonra inanılmaz derecede eklem ağrılarım oluştu. MR çekildi eklemlerimde ödem oluşmuş ve tedavi edilmesi gerekiyormuş salazopriyn yazdı doktor emzirmede pek sıkıntı olmayacağını söyledi ama bunlar ağır ilaçlar hiç kullanan oldu mu emzirirken