Annnisshhh
😂 biraz fazla evham yapmışsın kuzum sakin ol 😁 millet 3-4 aylıkken yoğurt yedirmeye bile başlıyo 😅 bunu söylememin sebebi ‘bir şey olmaz meraklanma’ diye... yoksa herkesin çocuk yetiştirme şekli farklı ☺️
Benim kocam da geçen gün tahin yalatmış parmağının ucuyla. 3 bucuk aylığız. Ben de kızdım ona ama sonradan aman nolcak sanki diye avuttum kendimi 😂😂