Elmiram43e ayrıca kesinlikle kullanma falan demem diyemem smadan başka mama kullanmadım gaz sorunu yukarda anlattığım gibi pldu o zaman buraya yazmıştım sorun olanda vardı olmayanda her bebek farklıdır biraz da 3-4 aydan büyükse gazdan korkmayın bence artık azaldıysa gaz sorunu temkinli davranır biberonu çalkalamafan kaşıkla karıştırırsımız