Merhaba,
Kızım (4 ay 18 günlük):Kan hapı aldıktan iki gün sonra bir kaka yaptı.Ardından her gün bir kere olmak üzere 3 veya 4 kez kaka yaptı.Renginşn koyuluğu,yeşil rengi olması, kokusu kan damlasındanmış.Bunun dışında gürültülü yapıyor ve sıvı ishal olabilir mi ?İshal olduğunu nasıl anlıyabilirim?