Hemanjiyomlar kendiliğinden geciyor genelde ama bazıları buyume eğiliminde olabiliyor o yüzden doktor kontrolünde olması gerekir.tıp fakültesinde Çocuk hematologlar takibini yapıyorlar.. size tavsiye iyi bi doktor bulup onda takip olmanız çünkü büyüme eğilimindeyse kontrol altına alınması gerekiyor. Bunun için ilaç tedvisi ve dondurma işlemi yapılıyor. Allah şifa versin inş bebişe 🤲