Meryemmemis Devlet hastanesinde smear testi yaptırdım sonuç çıktı diye mesaj geldi ama doktora sıra bılanıyorum sonuca nerden ulasabılırım? Rahim ağzı kanseri süphem var
Kmsal78 Meryemmemis Benim gecen eltim gitti sira bulamadigindan doktorun yanina girdi ben sira bulamiyorum sonucum cikmis dedi ordan baktirdi kendine
75kinalikuzu Meryemmemis bulsanda kime gosyericeksin dr anlar ancak e devlette bak orda yoksa bulamazsin
Kmsal78 Meryemmemis O zaman doktorundan gidip iste rica et sekreterine felan verirler mutlaka zaten sonuclari ya kendin alip getirirsin yada doktora gider direk
Deletedmom76 Meryemmemis iyide kuzum sonuçlar için randevuya gerek yok doktorlar bir randevu bir sonuç olarak gidiyor çoğu