Esen_93 Merhaba anneler. Bu gaz surubunu kullanan var mi? 2 aylik bebegime gunde 4 5 kere 1 cay kasigi dendi. Siz ne kadar veriyorsunuz bebeginize ?
Elifnisa20 Esen_93 ben damlasını kullanmıstım cok faydasını gördüm günde 20 damla sabah aksam 10 ar diyodu ama ben 5 er damla veriyodum bisi yaparsa diye o ble cok güzel sonuc verdi bize hc az sorunu yasamadık cok sukur suan bebegım 10 aylık
Esen_93 Elifnisa20 hmmm surupta aslinda cok iyi. Daha fazlasini veren var mi acaba diye merak ediyorum. Kafama gore vermek istemiyorum. Netten baktim 2 cay kasigi birden verenler var. Bebegim 2 aylik ve asiri gazli bebek. Artik acillik oluyoruz. 40 gun boyunca kendi buyuk tuvaletine cikamadi biz yaptirdik. Cok yoruldum artik bu gaz sancisindan. Neler neler denedik.
laviniko Elifnisa20 dün aldım doktor günde 4 er defa 10 ar damla dedi ay çok mu acaba sizin gibi mi versem acaba 😬😬😬
Elifnisa20 Esen_93 Allah yardımcınız olsun az kalms ama sabredin 4 aylık olunca ben yavas yavas bırakmıstım damlayı aklıma geldikçe veriyodum düzenli vermıyodum kendi cıkartıyodu gazını zaten ısllah sizinde düzene girer rabbim şifa versin daha kötüsünü göstermesin 🙏😍
defne_erva Esen_93 bir çay kaşığı zeytinyağı verebilirsin . Biogai bagırsak düzenleyici alabilirsin her bebege veriliyor genelde (gazlı,kaka sorunlu)simpax gaz damlası çok iyi . Sizin dediğinizi kullanmıştım hiç faydası olmamıştı bizde
Esen_93 Elifnisa20 cok tesekkur ederim guzel duan icin 🤲🏽 umarim gecer biranonce acillik olmaktan surekli mudahele etmelerinden yorulduk artik.
Elifnisa20 laviniko bence oyle yap biraz dene az ver eger etki ederse o dozda devam edersin baktın etki etmiyo doktorun dedigi gbi yaparsın ben hc doktora gitmeden netten arastırdımda buldum bu damlayı valla cok sukur ise yaradı ısllah etkı eder hemen kuzuya da kendıne gelir sende üzme kendini hepsi geçiyo merk etme az sabır 😘
Esen_93 defne_erva onu kullandim o da bizde ise yaramadi. Zeytinyag da koyuyorum mamasina. Ama sorunumuz kabizlik problemi degil. Tuvaleti civik ama gaz sancisi yuzunden ikinip disari atamiyor.