EMiRAY2020 Kızlar iyi geceler 2,5 aylık kızım tükrüğü ile boğuluyor bebeği bu durumu yaşayan var mı normal mi acaba..? Artık endişe etmeye başladım durup dururken boğuluyor resmen allah korusun 🙏🏻 Bu konuda fikri olan var mı
Tunamiko EMiRAY2020 4 buçuk aylık hala daha tükürüğüyle boğuluyor bizimki de. Her zaman yan yatırıyorum tedbir için.
OzgE_K EMiRAY2020 bu dönemde ağız suyu artışı oluyor ve yutkunma refleksleri gelişmemiş oluyor çok normal boğazına kaçıp öksürmesi boğulması bikaç haftaya oluşturduğu tükürüğü yutma refleksi oluşcak annesi panik yapma rabbim size bağışlasın inşallah 🙏🏻
Belo06 EMiRAY2020 2,5 aylık kızım aynı sorunu yaşıyoruz gece uyurken okadar tedirgin oluyorum ki sürekli gözüm kızımda uyurken daha çok oluyor😔
defnemilam EMiRAY2020 benim kizmda oyleydi tam hatirlamiyorum 3. ayda fln duzeldi sanirim . geceleri uyumaz seyrederdim onu . sonra biraz buyuyunce mudahale etmedim yan ceviriyordum her yaptiginda cünku kendi yutkundu oksurdu oyle oyle ogrendi