Kızlar selam oğlumun bugün hafif burun akıntısı ve hapşuruğu vardı. Ateşi falan yok gün içerisinde de iyidi herzaman ki gibi koşup oynadı falan 21:00 de gece uykusuna geçtik saat 23:30 civarı ağlayarak uyandı ama ne ağlama kıyamet kopuyor yeni susturdum ve yatağına koydum. Bir yeri mi ağrıyor acaba calpol verdim, tekrar aynı şekilde ağlayarak uyanıcak die korkuyorum başında bekliyorum öyle 2 yaşında buarada