ozgiltrr Bebisim123 benim bir tanıdığım geçirmişti ama kısa bir süre sonra iyileşti . Hatta bu süreçte çalışmaya felan devam etmişti hayatında aksayan bir durum olmadı
ErenimBalOglum Bebisim123 benim eşimde oldu ama kısmi yüz felci denildi geçti çok şükür tedavisiz geçti ağzı eğrilmişti
ErenimBalOglum Bebisim123 evet cnm aynı eşimde de oluyordu konuşup gülerken belliydi yemeğini zor yiyordu cabuk geçti 1 ay içinde atlattı şükür inşallah siz de cabuk atlatırsiniz kalıcı değildir umarım
Arven10 Bebisim123 öncelikle çok geçmiş olsun 🙏 Benim annem geçirmişti Ankara da çok iyi bir beyin cerrahına gittiler 1 ay içerisinde tamamladı tamamen iyileşti çok şükür uygun tedavi ile geçiyor