şuan 18 aylık oğlum ,ilk ⅞ ay bende öyle sallayarak uyutuyordum zamanla kollarım iflas etmeye başlamıştı,bi kitap tavsiye etmişti arkadaşlar,bebeğim uykuyu çok sevecek diye,onu aldım ,yatağa koyup pışpışlamaya başladım ,ağladı aldım,sakinleşti geri koydum,1-2-3-4 derken böyle devam ettik bi kaç gün ,bazen elini tuttum bazen popsuna pışpışladım bazen karnını okşadımm,bazen her ne kadar doğru olmasa da mamasını yatağında verdim..öyle öyle kucağımdan indi,pışpışlama yöntemine geçtik 😂şimdi 18 aylık arada kucağıma çıkmak istiyo ,alıyorum biraz kucağıma biraz sarılıp koklaşıp yatağına koyuyorum,inat edince gitmiyo bazen ama sürekli kucağımda olmasındansa buna şükrediyorum 😍