Zzeyaley Kızlar merhaba doğum yapalı 2 hafta oldu düzelmiştim aslında ama 3-4 gündür dikiş bölgemde değil fakat karın bölgemde yani göbek deliğimin oralarda içten bi yanma dokununca acı oturup kalkarken bi acı hissediyorum böyle olanınız var mı
Fatmayazar962 Zzeyaley Zzeyaley bende sezeryan doğum yapalı 5 ay oldu canım benimde o zamanlarda oluyordu zamanla geçti ama ne zaman ayaklarımı üşütsem tekrar acımaya başlıyor dikkat et
almila37 Zzeyaley canım bu gayet normal bebek cikti ordan göbek bağınız vardi icerde o kesildi yeniden duzene girior şuan karninin içini çürümüş gbi ezik ztn zamanla duzelecek bu 2 doğum yaptm ayni durumu ikisinde de yasadim doktoruma sorduğmdan icerisi yara hep göbek bağnz vardı gayet normal zmnla düzelir ddi.Ama yinede icin rahat etmezse bi doktoruna görün derim🥰
Selim16 Zzeyaley canim çok normal daha çok yeni.bir de zaten rahimin toparlanmaya çalışıyor eski boyutuna dönmeye çalışıyor böyle ağrılar kramplar falan normal endişe etmene gerek yok.bu arada bebisin hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün
Fatmayazar962 Fatmayazar962 dış dikişin geçsede iç dikiş 6 ay sonra anca geçermiş benim şuan bile acıyor dokununca
antikoalababy Benim olmustu elimi bile süremediğim bir acı ortaya çıktı bi anda hatta gidip muayene oldum . Korkacak birsey yok 1. Ay dolunca fişek gibi oluyorsunuz geçiyor :)))
Lalande Zzeyaley ben iç dikişler ağrıyor diye biliyor gazınız oluyorsa o da yapabilir ya da kabızsanız