Karen aslnda beslenme arSını 3 saat dusunursek 1-1,5 saatını uyuyarak gerı kalanını uyanl gecırmesı onu daha huzurlu yapar. Bizde 51 gunluguz hala 3 saatte bı mama verıyorm gece kalkmasa saatı 4e dusurmek ıstıorm cunku gunde 8 krte verıorm böle olunca idealı 6 .. Deneyın ıstersenız mama oldugu ıcın çok içmesi deglde acıktıkca ıcmesı bana daha dogru gelıyor cunku artk acıktklarnı blıorlar maalesef benmkı 3. Saatte cıyaklamaya baslıor 😊 Annesı olarak dengeyı sızın kurmanız daha iyi kılo alımnda sorun yoksa doktorlk bse yok bnce 🤷♀️