Jansety Unisex isim söyleyim yani hem kıza hem erkeye koyuluyor. Ben oğluma koydum 39 haftalığım. “YANKI” biraz marjinal gelebilir herkeste olmasın dedim :)
Kubra34 Sinemkrsyk Bengüsu,İlbilge da eksi Türk isimlerinden çok beğeniyorum bunları da Türkçe isimler olması bilhassa önem teşkil ediyor🙆🏻♀️