Bebegimm42 kızlar iki gündür bogazim ve kemiklerim cok agriyo başka birşey yok ateş vs kimse ile temas etmedim emziriyorum sizce soğuk algınlığı mı covid mj
duzenlianne Bebegimm42 herkeste farklı farklı etki gösterir ben de banyo yapıp saçım ıslak dısarı cıkmıştm ondan grip oldm zannettim ama pozitifmişim tat koku kaydı bi kaç gün snrasında başladı bende test vermenizde fayda var
Bebegimm42 Nolur bir yardım edin kemiklerim kırılıyor egef soğuk algınlığı ise emziren anneye ilaç veriliyor mu
Bebegimm42 _mrvearass19 ateş yok şimdi kuzum tat ksybids yok hemen gitmismiydi sizin boğaz ağrısı var mıydı
Gokubcera _mrvearass19 bende de tat ve koku kaybı var bende yakalandım galiba ama başka belirti yaşamadım
Bebegimm42 duzenlianne tmm eğer artarsa test verigim yarın evden hiç çıkmadı m kimse ile temas etmedim
Oznur123 Bebegimm42 canim her ikiside olabilir herkes farklı belirti gösteriyor ve emziren anneye ilac verilmiyor daha doğrusu veriliyor fakat ilacı alınca emziremezsin bu yüzden ya ilaçsız anlatılıyor yada bebegi sütten kesiyorsun bende geçirdim bas ağrısı bas donmesi migde bulantısı tat ve koku kaybı oldu ilac kullanmadım
Bebegimm42 Oznur123 boğaz ağrısı oldu mu bende kesmem sütten inşallah olsa bile siz gibi atlatiein bebeğe geçmedi demi
_mrvearass19 Bebegimm42 kuzum o zamanlar 8 bucuk aylık hamileydim şükür bebegmi sağ Salim aldım kucağıma ilk önce kusma mide bulantısı başladı ateşim 39 dan aşagı hic düşmedi tad gitti koku gitti halsizlik vardı her tarafım kolumu kaldıramıyorum 1 gafta içinde 3 kilo vermiştim hep çıkartıyordum ve ben bunu fark edemedim astım bronşitim var bir de nefes almamaya başladım o şekil gidince test yapıldı pozatif çıkmıştı canım cok ağır atlattım ilaçta kullanamadım
Zalimsin Herkeste ateş olmuyo ayaklarını usutmediysen bı test yaptır derim, ben ayaklarımı usutunce boğazım hemen sisiyo
Bebegimm42 Zalimsin bende terli balkona cikmistim ondan olabilir miki diyorum test vermeye gidip de ordada yerli hastalık. Gelirse korkuyorum bebeğim çok küçük
Zalimsin Bebegimm42 ateş öksürük soruyorlar direkt hastaneye girişte hele ateş varsa direkt pandemiye alıyorlar , kızımın ateşi vardı idrar yolu enfeksiyonu var dememe rağmen ateş varsa pandemiye geçin dediler mesela ama bende sadece bir gece 37.3 oldu başka da olmadı
duzenlianne Bebegimm42 bol bol c vitamini alın en önemlisi tursu suyu için bol sarımsaklı tarhana corbası falan tüketin
elmaliturtam Bebegimm42 siz çıkmadınız ama eşiniz aileniz dışarı çıkmıyor mu? Nedir bu test vermeme sebebi şüpheniz var belli verin siz de rahat edin Allah korusun var ise bulaş riski oluşacak. Ben eşim covid iken ikimizin de ateşi hiç çıkmadı ateş olacak diye bir kaide yok ki.
Tunamiko Bebegimm42 bizim birşey söylememiz zor çünkü hastalığı geçirenler tüm semptomları gösterebiliyor , bazılarını gösterebiliyor , hiç göstermeyede biliyor. Ağır durumda değilseniz bile mutlaka kendinizi izole edin. Test yaptırmanız fayda var.
Oznur123 Bebegimm42 biraz agrim pek olmadı bebeğime de geçmişti hatta kayinvalifem de bebeğe ondan da bana bulaştı