Merhaba arkadaşlar, Bana yardımcı olabilen çıkarsa çok sevinirim..17 aylık kızım var bıngıldak bölgesi ve alt kısmında dokundugum zaman şişlik hissediyorum .Görünürde hiç birşey yok ama dokundugum zaman hissediyorum şişliği sizce sebebi ne olabilir lütfen bilen varsa cevap verebilir mi?