Tugbaeryureksogut Merhaba eşimin tayini çerkezköye çıktı ama bebeğim için bi doktor bulmam lazım netten baktım ama öyle çok yorum göremedim önereceğiniz bi doktor var mı ?
Yagmur_Tugay_Tuncay60 Tugbaeryureksogut Çerkezköy de devlet hastanesinde Şehnaz hanım var çok iyi ilk defa devlette çok anlayışlı bir doktor kendisi
02aybrs Mrb canım kapaklıda özel bi pediatrum var yalçın bey var doktor ben oğlumu oraya göturüyorum çok ilgili ben memnun kaldım