Cicegi_brn ahh o büyükler kaynanam kafama sokmustu hamileyken aman yanina yatirma aman üstüne yatarsin bilmem ne diye ben cocugu doğurdum cocuk agla agla ici çıktı ebe yanima verdi seni istiyo diye çocuk yatti 4 saat ben gozler fal tasi sabaha kadar oturdum 🤷♀️😬 canim merak etme annelik ic güdüsü öyle birsey ki deli gibi yatsan bile yaninda çocuğun varsa uyanik kaliyorsun.. Babayi itin yatagin oteki kosesine cocuk icinda yatagin yan tarafina yastik koyun onlem amaçlı kendinizde yanina yatin ohh miss gibii sen mutlu bebek mutlu ❤️ben baslari yapmiyordum korkudan simdi 4 bucuk aylığız koynuma koynuma alıyorum ve inanirmisin daha uzun yatıyor