mrstucii06 emzikler bebeklerin damak yapısı düşünülerek 0-6 6-18 VS diye ayrılıyor.. Küçük bebeğe büyük emzik verirseniz sorun yaşayabilirsiniz.. Bunu da ancak ileride büyüdüğünde anlarsınız.. Ben verdim bişey olmadı yazılsa bile bence vermeyiniz.. Benim bebeğim de aventi tutmuyor sanki küçük gelmiş gibi bırakıyor öğürüyor istemiyor yani🤷♀️🤷♀️