Merhabalar 3 aylık kızım var bugun altını değiştirirken bi baktım baş parmakları kızarmış tırnağı batıyo gibi geldi hemen sağlık ocagına götürdüm doktor batan yeri kaldırıp kes dedi iltihap yok şuan için ilaca gerek yok dedi bana kesmek mantıklı gelmedi ve zaten yapamıyorum da eşim eczaneye sormuş bi krem vs verebilr misinz diye teremisin vermişler. Uyuttuktan sonra törpüyle hafif kaldırmaya çalıştım ama tırnakları eti çok hassas ve acıdığı için çekiyo şuanlık teramisini sürüyorum bu durumu yaşayıp çözüm önerebilcek var mı ? 😭😭😭