Burcu7575 Selam güzel anneler aranızda mikrogençlik aşısı veya vıtamındetoks taptıran varmı ben yaptrmayı düşünüyorum fıkır almak isterim
Burcu7575 Tuanaseyda vala herkes yaptrıo oncesı sonrası bebek gını oluyolar mıkro genclık asısı nazobıel çizgıler yanı doku kaybı gıbı dusun gozaltı cukurlasması dolduruo vıtamındetoks cıkde vıtamın verıyor
Woody Burcu7575 Arkadaşlarım hydrafacial bakım yaptırıyor bu arada. Paul parıl parlıyorlar resmen. Pandemi korkumu yenersem ilk yaptıracagım şey bu
Burcu7575 Woody ultrason la yapılan uygulamamı acaba nereye yaptrıo bana solesenız bınarastırsam nasıl bıseymıs
laviniko Ben nazolabial dolgu yaptırdım benzer bir işlem diye duydum dediğinizde , ama benimki dolgu çok çok memnun kaldım 3 hafta oluyor yaptıralı dudak kenarlarında gülünce meydana gelen derin çizgilerdi daha yaşım 30 aka çok gözüme batıyordu şahne oldu
Ebruli3452 laviniko merhaba dolgu nerde yaptırdınız fiyatı neydi😌 benimde yaş 29 ve mimik çizgim belirgin çok sinir oluyorum 😏