arkadaşlar normalde ilk 3 ay sütüm gayet iyiydi bebeğim de her ay 1 kg dan fazla alıyordu. Bebeğim 3 aylık olduktan bir süre sonra ben regl oldum ve zaman zaman sanki sütüm azaldı. 4. Ayda bebeğim 400 gr almıştı. Bir yerde regl sütü azaltır diye okumuştum sizde böyle bir durum yaşayan oldu mu hiç ve neler yapıldı acaba ? Yardıma ihtiyacım var