Kızlar az önce kızımın altını değiştirirken içini temizliyordum krem vardı tekrar silip yenisini sürecektim içi pişik olmuştu ıslak mendile Bi kaç defa sürdükten sonra Bi nokta pembe kan oldu korktum hemen altını kapattım sonra içim rahat etmedi tekrar açtım peçeteyi dokundurdum öyle hafifçe yine pembe kan geldi şimdi bende korkuyorum acaba püşikten mi oldu yoksa ben Bi zarar mı verdim biliyorum kolay bişey değil zarar vermek ama içim rahat etmiyor yine de başına gelen var mı lütfen yardımcı olursanız sevinirim