Deletedmom5151 geçmiş olsun öncelikle bebegin küçük suan biberonu birakması kolay olur alternatif beslenme ile besle istersen sonra bide meme reddi ile ugrasma canim.en geç 2 saatte 1 besle uyaniksa her agldiginda emzir 2 saat bekleme.uyanmasi için ayaklarımı gidikla hatta cimcikle.benim kızımda uyanmıyordu yüzünü islatip altını açıyordum.emzirmeden önce altını aç sil pamukla zaten soğuk degince biraz uyanır yüzünü ıslak pamukla sil yanaklarını ve burnunu sık uyansin.he birde üzerini çıkar ben bu sekilde zorla uyandiriyordum.sonra zaten alışıyor canm 1 ay alarm kurdum.bol bol emzir sarılığın ilacı emzirme..emerken uyumasina izin verme.küçük çenesi yorulur sürekli dürtükle emsin.