Alpim35 Babyplus wind serisi hosuma gidiyor, isikli, titresimli, otomatik sallanan anakucağı satmak isteyenler yazabilir🙏🤗
mrv_melina Alpim35 merhaba bende joie var titreşim ve sallanma özelliği var. Aslında müzik kutusu var ancak çalışmıyor. 350 tl ye satıyorum isterseniz biryerden resimlerini gönderebilirim. Istanbul elden de teslim edebirim 😊
senceumrumdam1 Alpim35 Ben de babyplus ışıksız ama otomotik 1 yaşa kadar uygun sallanan ana kucağı var 500 liraya almıştım e bebekten o zamanlar şimdi ne kadar bilmiyorum ninni sesleri var 5 ayara kadar sallanabiliyor gayette hızlı 5 te 2 de kullanıyordum 2 i bile gayet iyiydi
MomSEA Alpim35 merhaba fisher price 3 ü Bir Arada vardı bende yazmıştınız benim postuma. Düşünüyor musunuz? Sma hastası bir bebeğe gidecek parası
Bsrerdnc Bende var 4moms otomatik sallanıyor 5 farklı sallama çeşidi ve hızı var. Yine 5 farklı ses var içerisinde telefonda uygulaması var komutları direk oradan verebiliyorsunuz veya bağlantı kablosuyla bağlayıp istediğiniz ses müzik açabilirsiniz. Çok memnunum kurtarıcım oldu
Nurersel Merhaba joıe serina 2 in 1 satıyorum kutusuyla birlikte duruyor 850₺ sadece 2 ay kullandık babyjörn alınca ona ihtiyaç duymadım
Alpim35 Nurersel baby bjorn cok basit duruyor ama popüler sanirim. Bu kadar sevilmesinin sebebi ne sizce
Nurersel Alpim35 inanılmaz portatif, yer kaplamıyor, dilediğim yere taşıma özgürlüğüne sahibim ,ev dışında dahi nereye gitsem yanımda taşıdım aylarca içindeyken çok rahat yemek yedirebiliyorum çok uzun vadeli düşünün kızım 11 aylık hala kullanıyoruz