Masalimiz kuzum az daha dayan. En iyi ben anlarım bebegim 6 aylık dogdu dogalı süt sağıyorum emmiyor. Süt birikince hemen mastit oluyorum. Ama geçti şükür olsun. 5. Ayda bitti benim, bol bol sağım yapmak gerekiyor. Tek bakıyorsan bebege cok zor biliyorum, bende cok zorlanıyordum o zaman süt sağarken. Ama bi ay daha ha gayret gececek insallah. Rabbim sabır versin