Sulsheh Kızlar bebeğim 1 ay 27 günlük ve 4 günlükken hastaneden çıkarken koluna aşı yaptılar hani lekeside kalır ya burda o aşının ismi BSJ vurulduğu aşı yeri iyiydi ama 3-4 gündür akne varmış gibi sanki neden öyle acaba?
Sulsheh Nebociim baybmom önceden öyle değildi ama hatta doktor her seferinde ilk aşı yerine bakıyordu