Retina Anladim, normalde brut maasim 6 bin küsür tl benim, ama suan baktigimda yatan ucret e devlette 6.400₺ gorunuyor. O cok az geldi bana? Acaba 32. Haftada ciktim diemi diye dusundum, birde normalde 13 agustos işbasi yapmam gerekiordu ama ben ucretsiz izin aldim isyerimden. Bununla bir alakasi olabilirmi?