Tuanaseyda Yok stres yapmadım buraya yazarken bile oyun oynuyorduk zaten😂 Diş de çıkarıyor şu an, ilaç verdim, diş jeli sürdüm ona rağmen bana mısın demedi ama diş olsa keyfi yerinde olmuyor hiç ağlıyor hep o yüzden diş olduğunu sanmıyorum. Gazını da rahatlıkla çıkarıyor gazlı bir bebek değil zaten çok şükür. Böyle uyumayınca ne oluyoruz dedim, ama uyuyor şu an😂