Arkadaşlar bebeğim daha 14 günlükken falan sağlık ocağından aramışlardı topuk kanı değerlerinde kistik fibroz değeri Yüksek çıktı birdaha kan verin diye. Verdik sonrada aramadılar bir daha değer düşük çıkınca aramıyorlarmış. Öyle atlatmıştık bu olayı şükür demiştim. Bebeğim 3 buçuk aylık arada alnından öperken tuz tadı geliyo başka yerlerini öperken gelmiyo ama . İnternete bebek teni tuzlu yazdığım zaman yine bu hastalık adı çıktı korktum başına gelen var mı alnı terlediği için tuz tadı geliyordur dimi?