Ege
Oğlumuz artık dışarıda da yürümeye başladı, İlk adım ayakkabısı Nasıl olmalı kızlar? Kullanan memnun olan öneride bulunabilir mi?
Fyzaeyll
Vicco dan almıştım ve instagram da tofimini
Demir0101
Bılegı tutan orteğesık ayak bı lazm ama dıkkat edın bılegıde ck sıkmasın ben vıccodan almsdm cocuk yuruyemıo allahm dıyrm derdı ne bı bakdm etlıydı benm ogln ayakları bıleklerını sıkmıs cırtların demırlerı etıne grmıs resmen kahroldum dıkkst edın alırken