eymenzeynep
ben de 6 aylık verdim ilk öğürdü 2 güne alıştı siz başında olun öğürmesi çok normal 1 hafta sonra damağıyla kopardığı yiyeceği irisini tükürdü minikleri yedi havuç, kabak, elma, patates buharda yumuşattım verdim eline miniklerden muz eline bütün veriyorum 7 aylıkken yiyor büyüğü atıyor ağzından küçüğü çiğneme hareketi ile yutuyor
Şimdi sadece altta 2 dişi var dilim haşlamadan elma veriyorum kemirerek yiyor
Boğazına illaki kaçacak korkmayın kaçtı diyelim başında olun eğip kafasını işaret parmağınızı atıverin ağzına, boğazına bişeycik olmaz allaha emanet bebişler