Busrasy aynısını yaşadım Canım. Benim kızımda 3 aylık ilk ay kontrolünde üfürüm duyduğunu ama takip edeceğini söylemişti doktorumuz. Bu gün kontrolümüz vardı tekrardan duyduğunu ve çocuk kardiyolojisinin görmesi gerek dedi. Hemen gidip baktırdım çok şükür masum üfürüm çıktı. Bebeklerin %80 inde olurmuş ve en geç 7-8 yaşında geçermiş. Herhangi bir ilaç ya da tedaviye gerek olmadığını söyledi. Sen yine de bir baktır için rahat etsin inşallah masum üfürümdür 🙏🤗🤗