berel0604 berel0604 öyle ama kardeşten kardeşe de hayır yok bu devirde benim kardeşim işi düşmezse kesinlikle aramaz sormaz bu zamana kadarda babam ne amcandan ne de halamdan fayda görmüştür keza maalesef ki annemde öyle
Aselks Bence bekleyin derim benimkilerin arası 17 ay büyük kızım her geve surekli uyanıyor ve beni gün içinde asla bırakmıyor sürekli kucakta ve 1 yaşından sonra cok zorlamaya başladı. tabi çocuktan çocuğa değişir bu ama En azından dişlerini çıkarsın ☺️
Zeyzey2019_ Adacik13 en sakin dönemde böyle düşünmeniz çok normal ama yürümeye başlayınca bu düşüncenizin değişmesi çok olası. 23 aylık kızım var ve 2. Çocuğu eğer kaza vs olmazsa kızım 4 yaşına gelene kadar düşünmüyorum. Çünkü 2 yaş aşırı ilgi bekliyorlar. Büyüdükçe kolaylaşmıyor çok daha zorlaşıyor.
Songultugra Adacik13 10 aylık oğlum var ve ikinciye hamileyim 8 haftalık bizde beklemiyorduk ama nasipmis . Elbette zorluk yaşarım ama ikisi arkadaş gibi büyür giderler 5 6 sene sonra ikinci çocuğu düşünürdüm ozamanda rahata alışmış gezmiş tozmus olacaktım ikinciye hicnkafam gelmicekti zorlancaktim şimdi ikisi bir buyucekler hayırlısı olsun cnm