İlk 4 ay bebeğiniz sizin yaka iğneniz olacak. Sürekli emmek istemesi sadece açlıktan kaynaklanmıyor..guvende hissediyor orda durunca. Kokunuzu almaya çalışıyor. Size ve dünyaya adapte olmaya çalışıyor. İlk 3 ay bebekler anne karnindaymis gibi hisseder, bu dönem hatta 4.tirimeser diye gecer. 4.cu ayda etrafı kesfetmeye baslarlar hatta 3.5 ayindada baslayabilirler, oyle etrafına bakmaya çalışırlar ki meme emmezler.