Arifcanmoms1 Kızlar 11 aylık oğlum var şuan 12 haftalik gebeyim normalde sezaryen yerim beyazlamisti ama bugün fark ettim ağrı var ve kızarmaya başladı ikinci gebelikte incelme oluyormuş sezareyn yeriyle ilgili bilgisi olan var mı yarın randevum var bu arada
Fitifiti Arifcanmoms1 Haftanız henüz çok erken mutlaka doktora görünmelisiniz. Benim de 2. gebeliğim 38 haftalık ama yeni yeni şişti.İhmal etmeyin
Zeynepalya_ve_annesi Arifcanmoms1 Merhaba! O kızarıklık üşüttüğündede olur daha karnın iç dikişi yortacak kadar büyümedi rahminde tabi hiçbi sıkıntı olmaz her söyleneni takma canım kafana benimde kızım 16 aylıktı hamile kalmıştım banada yok yırtılr yok bilmem ne dedler hiçbişey olmuyo çok şükür
Arifcanmoms1 Fitifiti cnm yarın randevum var direk sorucam çok ağrı yapmaya başladı bebekte iyice büyüdü 12 haftalik bu kadar büyük normal değil bemce
Zeynepalya_ve_annesi Zeynepalya_ve_annesi ağrı dediğinde bebek yerleştiği için olur kasık ağrın çok oluyorsa kızın olucak sanırım kız bebek kasıkta büyür erkek bebek mide üstünde büyür
Arifcanmoms1 Zeynepalya_ve_annesi peki daha 12 haftalik cnm kasıkta olması normalmi inslah kız olur ya