Mrva çok çok geçmiş olsun. imkanın varsa Burak Tatlı’ya götür muhakkak canım. Nöbetler ve epilepsi konusunda bir numaradır. Benim bebeğim de beyinle alakalı bir çok sorun yaşadı, aklımızı kaçıracak gibi olduk sonuçlarını düşündükçe. Çok güvendiğim bir beyin cerrahı dedi ki “bebek beyinleri bizim beyinlerimiz gibi değildir, çabuk adapte olur” bu sözden sonra biraz sakinleştim. Burak bey de sağolsun çok ilgili bir nörologtur.